Na začátku všeho byl nápad začít u místního jezera, kam se v létě chodí koupat mnoho lidí včetně turistů, prodávat zmrzlinu. Protože široko daleko odsud nebylo žádné osvěžující občerstvení, pokud nepočítáte pivo v místní hospodě. Takže jakmile jste s tím začal, lidé Vám za Vaši chutnou a osvěžující domácí zmrzlinu chtěli utrhnout ruce. Tak jste zkusil přidat prodej ovocných nápojů a minerálek, poté přišlo i něco menšího na zub a nakonec vše dopadlo tak, že jste si poblíž jezera otevřel bistro.

Spokojení zákazníci přibývají

Ale podnik je třeba neustále rozvíjet tak, aby stále přicházel s novými nápady, které vycházejí vstříc jeho zákazníkům. Takže třeba minulé léto jste zakoupil větší zahradní párty stan , který jste připevnil ke stěně Vašeho bistra, neboť v letních dnech chtějí lidé sedět venku s výhledem na vodu a zároveň být chráněni před rozmary počasí. Takže není divu, že je pod stanem den co den nabito zákazníky, kteří si pochutnávají na Vašich zákuscích, chlebíčcích a dalších dobrotách, zapíjejí je kávou či limonádou, povídají si s přáteli a jsou jednoduše spokojení.

Příležitost se musí chytit za pačesy
Ohodnoťte příspěvek